Dostępność komunikacyjno-informacyjna

 

Informacje, które przekazujemy są zrozumiałe. Chcemy, by wszyscy klienci Banku Spółdzielczego w Ustce mieli równy dostęp do naszych usług, bez względu na swoje potrzeby.

Dokumenty, które stosujemy sporządzamy w formie dostępnej, zgodnie z art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze (Dz. U. poz. 731), czyli:

  • piszemy je w zrozumiały sposób
  • używamy czcionki o odpowiednim rozmiarze i kroju. Stosujemy odpowiedni kontrast oraz odstępy między literami, wierszami i akapitami.
  • zapewniliśmy szkolenia dla wybranych pracowników Oddziałów oraz Centrali z zasad prostego języka.

 

Dokumenty i inne treści piszemy prostym i zrozumiałym językiem. Pracujemy według standardu prostego języka, który rekomenduje Związek Banków Polskich.

Masz prawo otrzymać ogólne warunki umów, regulaminy oraz inne informacje (na przykład: stawki oprocentowania, stawki prowizji czy kursy walutowe) w formach takich jak:

  • nagranie audio,
  • nagranie wizualne treści w Polskim Języku Migowym,
  • wydruk w alfabecie Braille’a lub wydruk z wielkością czcionki wygodną do czytania.

Takie materiały przygotujemy w ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia takiej potrzeby. Dokumenty udostępnimy w formach, które są dostępne dla osób ze szczególnymi potrzebami w sposób, jaki określisz w zgłoszeniu.

Wszystkie niezbędne informacje możesz otrzymać w placówce banku pod adresem:
Oddział w Ustce – ul. Marynarki Polskiej 38
Fila Słupsk – ul. Wojska Polskiego 3A
Filia Kępice – al. Niepodległości 9A
Filia Dębnica Kaszubska – ul. Ks. Antoniego Kani 20
Oddział w Główczycach – ul. Słupska 35
Filia Potęgowo – ul. Darżyńska 2
Filia Smołdzino – ul. Kościuszki 1
Oddział w Postominie – Postomino 6A

Informacja o dostępności architektonicznej została opisana szerzej w zakładce Dostępność architektoniczna.